5 November 2018

We hebben dit jaar wel drie mensen in het zonnetje kunnen zetten tijdens de jaarvergadering. Ze krijgen van Hans allemaal een speldje van de KNGU en een mooie bos bloemen:

Rem Kappelhof, 25 jaar lid. Momenteel lid van de dames- en heren trimfitgroep van Sico op donderdagavond.

Joke Molenaar, 40 jaar lid. Momenteel lid van de aerobicgroep op de woensdagavond bij Natasja.

Ank Wijnker-Zwagerman, maar liefst 60 jaar lid. Momenteel lid van de damestrimfitgroep van Sico. Ank is als vierjarige, en misschien nog iets jonger, bij D.E.S.S. begonnen. Zij is maar liefst 20 jaar bestuurslid geweest en ook jurylid en heeft allerlei acties, waaronder de speculaaspoppenactie, helpen organiseren. Een topprestatie!

Allemaal gefeliciteerd en bedankt!

dess jaarvergadering 2018

17 Oktober 2018

Wist u dat juf Natasja op woensdag en vrijdagmiddag hulp krijgt van juf Tessa Botman? We hopen dat Tessa een mooie tijd bij ons heeft!

Oktober 2018

We hebben goed nieuws!
We hebben reactie terug gehad op onze vragen naar de gemeente rondom onze locatie Om de Noord en er zijn een 4tal zaken toegezegd….
De toiletten nog in 2018 worden vervangen.
De loszittende voegen worden aangepakt.
Naar de sporttechnische staat van de gymzaalvloer zal worden gekeken.
De mat bij de ingang van de gymzaal zal worden vervangen!
Wij zijn enorm blij met deze uitkomst!

3 September 2018

De lessen zijn weer begonnen, alweer veel blije kindergezichten voorbij zien komen en ook weer nieuwe leden! Natasja en Sico heel veel succes komend seizoen, bedankt voor jullie enorme inzet.

J.V.G. =  Jong Volwassenen Gym

Vanaf januari 2018 nieuw op vrijdagavond!

Wat:

We gaan weer ouderwets gymmen zoals vroeger tijdens de gymles op school. Plezier staat hierbij voorop en niets moet! De les start met een warming up waarna er de ene week een potje trefbal wordt gespeeld en andere week bootcamp oefeningen worden gedaan. Het aanbod zal elke week anders zijn. Met muziek op de achtergrond en Natasja Scheffer als docent is elke les een feestje!

Wanneer:

Op vrijdagavond van 19:30 tot 20:30 uur

Waar:

Gymzaal Om de Noord, Noordervoert 53, Hoogkarspel

Voor wie:

Voor alle dames en heren van 18 tot 50 jaar!

Ben je enthousiast geworden? Dan kun je je opgeven via het inschrijfformulier op de website onder kopje ‘Ledeninformatie’ of haal hem op tijdens de les.